sobota 5. října 2013

Těší mě!

..Těší mě..

Jak jsem slibovala, tak to i dodržuji..Chci se Vám malinko představit :) Ale protože nechci psát žádný sloh sama o sobě, tak jsem se rozhodla, že to pojmu stylem 'fakta'. Každý to znáte, že? Vyberu něco o mě, co si myslím, že je "potřebné" vědět a co je nějak zajímavé. Moc toho snad nebude, protože o mých vzorech..atd. bych se chtěla rozepsat v jiných článcích, tak uvidíme:)
  1. Jmenuju se Veronika (supr jméno, že? narcis)
  2. Bydlím v úplněm pidi mini zapadákově
  3. blog jsem si zakládala snad už 10x, ale skoro vždy jsem skončila u názvu :D
  4. Od doby, co jsem se 'dostala' z vážné mononukleózy jsem začala jíst zdravěji, přemýšlet nad tím, jak žiju a přestala být líná si číst složení na obalech :D
  5. Chci umět plynule anglicky+2 další jazyky
  6. Mým snem, který se původně zrodil v taťkově hlavě je být letuška
  7. MILUJU banány! Vážně je hrozně moc miluju. Právě teď jich mám v míse 9..dá se z nich udělat cokoliv.Dřív se říkalo, že když máte doma brambory a vajíčka, tak hlady nikdy nezemřete. Já si to upravila na ,,když jsou doma banány a vajíčka.."
  8. Mým největším vzorem je Cassey Ho..ZBOŽŇUJU JÍ! Pak další jako třeba Cara,..atd.
  9. Devět let cvičím závodně aerobic :) 
  10. Mám bráchu, ktereho mám moc ráda!:) (bez ironie!) 

Zatím to snad stačí, že? Napsala bych třeba i něco dalšího, ale to by už rozhodně nebylo 'to nejdůležitější" . Kdyby jste se chtěli na něco zeptat, tak ASK tady, nebo TWITTER :)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuju :)