sobota 15. března 2014

FOOD, FOOD EVERYWHERE IV.

Další díl FFE..No, začínám to psát nerada, protože vždycky začnu mít záhadně hlad :D ona to taková záhada zas nebude.  Ale na druhou stranu..Kdo by neměl rád fotky jídla????? Odpovíme si každy sám..
Někdy mám pocit, že bych mohla sníst všechno, mámu s tátou a babiččinu stodolu k tomu. Asi jsem to odkoukala od našeho kocoura, který nemá záklopku a do jeho bezedného žaludky lítá jídlo nonstop celý den. I teď. Zrovna žere gumičku.
Dneska mám s mamkou dámskou jízdu. Udělala jsem jí veeelkou snídani a k tomu veeelkou pusinku. Bohužel jsme měly takovej hlad, že jsem to ani nestihla vyfotit. Ale vypadalo to krásně. Mamka miluje sladké, ale protože je zvyklá snídat slaně, tak to měla hezky napůl. Kašičku vařenou v mléce s menší porcí vloček, s banánem a skořicí+plátek čerstvého chleba z pekárny se sýrem a zeleninou. Žádné protesty, že je toho moc nebyly..Holt, vlčí hlad po ránu jsem po ní zdědila :D

 Začneme, jak jinak, snídaňovou fotkou ♥
Tuším, že to byl sójový jogurt, domácí granola, hruška, med a máslíčko! Ňam ňam!
Hrušku jsem od té doby neměla a dostala jsem na ní neuvěřitelnou chuť. Miluju takové ty šťavnaté, s těmi tvrdými za mnou ani nelezte!

 Jak to vypadá, když máte chuť na Holandsko! :D
'Mlsání' v odpoledních hodinách po škole k nekonečnému učení. Ráda užírám pokrájené kousky zeleniny, chroupu jak králíček!

 Tohle byla jedna z nejlepších rodinných večeří za posledních pár týdnů!
Byl to vlastně překopanej recept na Mini quiche od Markétky a bylo to výborné!

 Nenene! Ani o kašičku Vás neochudím, to by byl zločin!!!!!
Tahle byla úžasná. Myslím, že nic dodávat nemusím, vidíte sami :)
Teda..Ty jahody..byly mražené kupované, ale na ty od babičky, klidně i mražený nic nemá!

 Den AKA ,,Nechce se mi zdobit"
Každý den, dokonce i ve všední, kdy vstávám za tmy a kaši si vařím do vi ne s baterkou v ruce, si snídaně zdobím a zkrášluji je. Tady se mi to buď 
a) nepovedlo
b) byla nezvykle líná
             Jinak v misce je 'vykydlej' sójovej jogurt, domácí granola, pomeranč, banánové pyré a kousky banánu. Jo a nesmím zapomenout na skořici!    

 Čím si zlepšit náladu ze školy? No přece koláčkem! A jakým koláčkem? No přece banánovým! A proč banánovým? No protože jsem BANANA LOVER!!!
Jednoduché jak facka: jeden malej rozmačkanej banán, 1 bílek, 2-3 lžíce jemných vloček, velká lžička carobu, lžička medu, 1/2 lžičky perníkového koření a 1/2 lžičky prášku do pečiva, zamíchat, nalít do malé zapékací mističky a asi na 180°C 25-30 minut. Recept jsem někde vyčetla na nějakém blogu, bohužel už nevím na jakém, takže se autorce omlouvám:)
Karob a banán<33 Tuhle kombinaci teď miluju!

 Občerstvení k Pretty Little Liars :)
okurek (okurka), rajčátka, fazolky, ledový salát, žlutá paprika, pikantní hermelín a uzený losos.

 Oběd před soutěží minulý týden :)
Restovaná zelenina (mrkev, brokolice, květák, kousky papriky) a medailonky z panenky. Nějaké jsou v semínkové krustě, nějaké s mletou paprikou.

A nakonec jeden miláček. Všemi blogy uznávaný Cheesecake. Jedna čtenářka mě prosila o recept, tak ho přikládám :) Je to v podstatě jen malinko poupravený ten od Markét.
Korpus
- 2 balení cereálních Bebe rodinné, nebo lotusek, či celozrnných sušenek
- 80-100g rozpuštěného másla
- 7 lžič mléka
Krém
- 200g termizovaného sýra (lučina, palouček..)
- 2 vaničky tučného tvarohu
-1/2 kelímku zakysané smetany
- kelímek jogurtu
- 3 vejce+2 žloutky
- 75g cukru (třtínového)
- lžíce citrónové šťávy
- 2-3 lžíce hladké mouky
Postup:
Naprosto jednoduché. Sušenky rozdrtíte na prášek (můžou tam zůstat větší kousíčky), buď v mixéru, nebo je strčte do pytlíku a mačkejte je rukama, nebo přejeďte válečkem. Přidáte rozpuštěné máslo, mléko, promícháte a namačkáte do formy na dort (né moc velkou ani mrňavou, takový střed, abyste měli korpus hezky vysoký) Já vyložim spodek formy papírem, který skřípnu prstencem formy a z venku jej pak ostříhám, aby z ní netrčel, tzn. že po stranách formy papír není, takže je trochu vymažte olejem. Korpus dejte péct na 10 minut na 180°C s tím, že na dně trouby bude nádoba s vodou, aby v toubě vznikla pára.
Na krém smícháte všechny ingredience krom vajec, které si vyšleháte bokem a pak smícháte. Korpus z trouby vytáhnete, vylijete na něj krém a necháte péct na stejnou teplotu asi 40-50 minut. Já ho nechávám tak dlouho, dokud když na něj sáhnu, tak v krému nezůstane obtisk mého a přitom se uprostřed ještě trochu klepe :)
Krájejte ho nožem omytým v horké vodě a otřeným dosucha:)
Uf! Čtvrté vydání FFE za námi! Dneska jsem ho psala půl dne, protože jsem pobíhala mezi pokojem a kuchyní :) Oběd jsme měli s mamkou na jedničku. Bulgur s cibulkou a zeleninou se zelným salátem. Takže já se jdu odvalit do postele:) Hezkou sobotu!
Ronnie Ask.fm
P.S: Nějaké tipy na články by se hodily. Děkuju!

6 komentářů:

  1. ten cheesecake vypadá světově :-o ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahah, děkuju :D :) Přitom ta fotka je zrovna né moc povedená. Ale chutná úžasně, někdy ho vyzkoušej:)

      Vymazat
  2. Všetko vyzerá chutne.. no jo, to ranné fotenie za tmy poznám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Nojo, naštěstí je to čím dál lepší a světlo se zlepšuje:)

      Vymazat
  3. Cheesecake vypadá famózně, ovšem nejvíce se mi líbí občerstvení k PLL->jednak proto, že jsou to PLL, a jednak proto, že je tam uzený losos ♥:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím další PLL úchylačku :D btw: už by mě fakt zajímalo, jak to dopadne, kdo je -A a vůbec! :D Jináč moc děkuju! :)

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuju :)