pondělí 13. ledna 2014

Food, Food Everywhere

A je to tu znova!! JÍDLO JÍDLO JÍDLO, to je oč tu běží (jako u B* v článku běží o B:S:T)..Kolem jídla se mi točí celý den, baví mě vymýšlet, co si dám ke snídani (u té mě to baví nejvíc!!!) nebo třeba ke svačince :) To mi připomíná, že mi dneska kamarád nechal ochutnat VÝBORNÉ 'cookies', které sám upekl. Byly to v podstatě vločky, javorový sirup, med, mléko, a nějaký rostlinný olej, ale mohla jsem se toho užrat! Už žebrám o přesný recept, tak je tu možná někdy uvidíte.
A k fotkám- Nemám toho nějak moc, ale něco jsem stihla nastřádat a o fotky se s Vámi moc ráda podělím!:)


Rýžová kaše ze sójovo-rýžového mléka, půl banánu, a nahoře vyjimečně bez máslíčka, ale nahradila ho jablková povidla :) Rýžovou jsem si teď oblíbila, bohužel je na ní čas jenom o víkendu.

Další mňamka= BANÁNOVÝ CHLEBÍČEK! Pekla jsem ho s přítelkyní bráchy, podle nejlepšího receptu, ZDE ! Je krásně vláčný a příjemně sladký i bez cukru. Přidala jsem tam i nasekané oříšky, semínka, kousky čokolády a sem tam narazíte na rozpuštěné burákové máslo<333 Ráno jsem ho snídala, jeden s čokopomazánkou a banánem a druhý samozřejmě s burákovým máslem. Oblizovala jsem se až za ušima, dokonce rodince chutnal. 

Co dům dal, tak vznikají ty největší mňamky. Večeře: celozrnné těstoviny,kapustičky,kukuřice,brokolice,salát cherry rajčátka a jogurtová zálivka. Na výbornou Veroniko, na výbornou!

Něco ze sobotního oběda, na který se vždycky strašně moc těším! Zapečená ryba, brambory a zelenina se zakysanou smetanou. Ta smetana to tak 'namokří' a je to moooc dobré:)

Někteří oblíbenci. Mám i oblíbenější máslíčka než PEO's, ale tohle bylo zrovna po ruce:) Pak je tu domácí buráková láska<33 Zkoušela jsem poprvé a celkem se povedlo, jen je více sladké než jsem chtěla, never mind. A ta fešanda na kraji je čokolková pomazánka, na banánový chlebík přímo dokonalá! Původně jsem chtěla to choceňské, no, nenašla jsem,ale tatínek mi sehnal, alespoň tohle:)

Nakonec přináším něco z bratrovy kuchyně. Jeho chlouba!
To je prosím frikandel, Holandská specialitka. Má to být něco jako párek, ale složením to připomíná..Ehm, neumím to vyjádřit. Je v tom namleté všechno, od hlavičky přes peří až po drápek. Jak jsem se to dozvěděla, tak jsem to se zaječením s omluvou odmítla. A tohoto """""""párečku""""""" máme doma ještě plný mrazák :)))
Nakonec to nejlepší přeci!
Fotek je tu opravdu pomálu, ale kličkovat s foťákem teď bohužel vůbec nestíhám, nebo je to jídlo celkem stejné. Jen škoda, že jsem Vám nestihla vyfotit moji dnešní večeři..Pikantně okořeněná polenta, zapečená se zeleninou a sýrem. MŇAMKA! A vypadalo to krásně (ale jen dokud to bylo ještě navrstvené v zapékací mističce, po vykydnutí na talíř to už tak lákavě nevypadalo.
Ronnie 

10 komentářů:

  1. Ten banánový chlebíček vypadá skvěle:-) Budu ho už muset vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je výborný, tenhle obzvlášť, určitě vyzkoušej:)

      Vymazat
  2. Chci zkusit to domácí :) jsem zvedava !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máslíčko? Je s tím sice víc práce, ale je super! Uděláš si ho tak slaný/sladký, jak chceš sama, takže může být přesně podle tvých představ:)

      Vymazat
  3. Miluju Banány ! :) a hned bych si dala ty celozrné těstoviny!

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli si milovník banánů, tak potom si tu správně, TAKY JE MILUJU! :D Já bych si je taky zopakovala, byly dobré!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuju, moc mě těší, jestli se Ti sbíhají sliny :D

      Vymazat
  5. :) Mńam banánový chlebíček, ♥

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuju :)