středa 9. října 2013

Podzimní parfait!

MŇAM! MŇAM!
Předevčírem jsem přišla ze školy domů s náladou na nic a potřebovala jsem si ji nějak zlepšit. Hlad jsem ani tolik neměla, spíš mě honila mlsná, tak jsem se rozhodla, že udělám oblíbené parfait. O téhle jednoduché mňamce jste bez pochyby četli na spoustě blogů. Parfait je původně dezert z Francie a neznamená nic jiného než perfektní. Je to v podstatě o tom, že se na sebe vrství jogurt, ovoce, vločky, oříšky, ..v podstatě všechno co tam chcete mít A protože jsem měla ze svého parfait velkou radost, tak Vám chci ukázat, jak jsem si udělala to své :)

Mňamka! Bylo tam všechno dobré. A ještě k tomu ovoce a oříšky od babičky



Našla jsem supr obrázek, podle kterého si můžete parfait také udělat, ale je to tak jednoduché, že obrázky snad ani nepotřebujete! Na parfait se mi líbí, že si tam každý může dát cokoliv, co mu chutná a nijak to nezkazí


Co vy, dělali jste už parfait? Taky jste si ho tak zamilovali jako já? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuju :)