čtvrtek 17. dubna 2014

Polovičatě FOOD, FOOD EVERYWHERE!

Čautee! Jak se máte?
Já do sebe zrovna cpu papriky, rajčata a jahody (super kombinace, co?) a nevím, co to do mě vjelo, ale pouštím si Enriqua Iglesiase (ach to jméno, neumim ani vyslovit) No nejsem divná? Doba, kdy byl Enrique boom je pryč a já si tu zpívám jeho hitovky :DD Mé činy mě stále překvapují.
No, sešlo se mi pár fotek, tak jsem si řekla, že udělám polovičatý Food everywhere, polovičatý!
Za chvilku mám trénink, měla bych si máknout..No, jdem na to!


 Dnešní snídaně po ranním běhu!
NEJLEPŠÍ, NEJLEPŠÍ!
Sehnala jsem v lidlu jahody ve slevě, tak jsem po nich šmátla, jinak bych je asi nekoupila (n jooo, důchodcovské sklony mám u teď) Stála jsem tam a ke všem čuchala, abych vzala ty, které voní nejlíp :D Lidi na mě koukali jako na idiota, proč asi? Záhada. 

 Veg mňamka
Tenhle super oběd jsem si uvařila minulý pátek, když jsem přišla celá unavená z koncertu a z lovu na  Lotus pomazánku, která byla v Bille taky v akci!! (A už je pryč, styď se,Veroniko!)

 Obídek s premiérou EGG CHEESE
V zdrávce jsem si koupila uzený EGG CHEESE a měla nutkání ho vyzkoušet, tak jsem vzala uzený, protože třeba tofu v uzené verzi miluju. Nebylo to špatné, ale chutnalo mi to až po tepelné úpravě. Jako zdroj bílkovin je ale úžasný! Žádné sacharidy, tuky, samý protein! 

 Postelová večeře
Teda alespoň odhaduji, protože si to už nepamatuju, ale takhle většinou moje večeře vypadají. Kopa zeleniny, v posteli při seriálech :D (Ano, to je prostěradlo) 

 Tohle je sice taky v posteli, ale večeře to asi nebude :D
Jablečný koláč, tvaroh, banán, lotus pomazánka a vločky. To byla jedna z TOP snídaní, co jsem jedla!

Nakonec to nejhezčí, ne tak zdravé.
Bráška chtěl dneska sladký oběd. Naporučil si americké lívance, tak jsem mu přání vyplnila (jsem táááák hodnáááá!) Takže na fotce americké lívance promazávané domácím džemem a zbytkem (fňuk) Lotus pomazánky. Na vrchu jogurt, šlehačka, banán a jahůdky. A teď se o mě poperte!!
Doufám, že jsem Vám udělala chuťky :* Já se jdu odkulit na trénink, kterej začíná už za 20 minut!!! SAKRA! Ale článek mám v rekordním čase 13 minut :D Podle toho to asi i vypadá :D
Mějte se bobánci.

4 komentáře:

Za každý komentář moc děkuju :)