sobota 7. prosince 2013

Vánoční wishlist & Mikulášská nadílka

Ahojte!
Moc se omlouvám za dlouhou ne-aktivitu na blogu, ale bylo toho prostě hodně. Škola, škola, školaaaaa!!! Díky Bohu mám ty nejhorší písemky a testy za sebou. No řekněte..Co je zajímavýho na kamenech? A protože jsem zjistila, že si ze školy z hodin nic nepamatuju (když myslim furt na jídlo!!)  Tak jsem byla nucena se to nadrtit z paměti! 28 šutrů..fuj fuj fuj. Nakonec mé usilovné řvaní jak to nenávidim učení stálo za to a dostala jsem za jedna..(pyšný obličej).
Čtvrtek jsem si ale maximálně užila. Chodila jsem za čerta a dostala tak šanci postrašit ty neuvěřitelně drzí děcka. A protože jsem já byla celý rok hodná (v mezích) , tak na mě žádný čert nepřišel a jen Mikuláš nechal za oknem nadílkuu, hh ♥.


Nadílka<33 Kokosový olej, dýňová semínka, arašídové JORI máslíčko a semínka v medu. Ňááám))
Rodiče mě dozásobovali i spoustou ovoce  (btw: Jak by jste využili Kaki? Jedno si sním jen tak a druhé bych chtěla nějak zpracovat. Čekám na nápady:)) ) 

 No řekněte, nebyla jsem k sežrání!!:* 



A teď něco k Vánocům a můj Wishlist :) Zítra už 2.adventní neděle! To znamená, že do Vánoc nám zbývá nějakých 14 dní a já samozřejmě nemám ani jeden dárek..Palec nahoru jen pro mě dámy a pánové. Už to vidím, jak 4 před Vánoci panikařím :DD Takže drahá Ronnie žádné dárečky nemá, ale hlavně, že si o ně Ježíškovi píše. 


1. Sportovní podprsenka- Tu si přeju už dlouho. Nejhezčí je prostě růžová! Ježíškovi jsem tenhle dárek odůvodnila asi jako ,,Co by si pro to, aby ty moje placky netrpěly neudělal" :D

2. Dvojka je láhev na vodu. Tu vážně potřebuju protože ta moje isostarka je už na pokraji svých sil. Tahle má navíc filtr, takže tam bez obav můžete natočit vodu z kohoutku a filtr by vám měl vodu vyčistit :) Seženete třeba TADY

3. Jakákoli knížka:) Docela by mě zajímala knížka Hvězdy nám nepřály, tak uvidím :)

4. Jsem svačinovej úchyl, takže krabičky jsou nutností!! 

5. Jen růžová to může být..lalala Tohle sice není úplně jistá růžovka, ta barva je trochu do lososova, ale řekněte, není to krásnej svetr! ♥ Tenhle je z Lindexu

6. Pořádný zrcadlo! Nojo, nojo, jsem narcis a pořád se prohlížim :D Nějaký ikeácký zrcadlo by bodlo:))

7. Tumbler na kafe, čaj, horkou čokoládu a na všechny tyhle dobroty. V zimě sebou tahám do školy termosku a to mě omrzelo :D Božanský stylový Tumblery mají ve Starbucks nebo na Ebay :)) 

8. A osmička není nic určitého..např: poukaz do zdravé výživy, do h&m, teplé ponožky, pyžamo, je to uplně jedno :)

A POSLEDNÍ A NEJDŮLEŽITĚJŠÍ DÁREK!!
- Abychom Vánoce strávili spolu celá rodina ve zdraví a pohodě a nic nám je nepokazilo. Žádné hádky a nepokoje! To je určitě to nejdůležitější. :))
 Co si přejete pod stromečkem najít vy? :) A dostali jste nějakou Mikulášskou nadílku? :)

4 komentáře:

  1. Moc ti to slušelo :D Super wishlist!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky chci takovou nadílku, já to mám frt takove napul nezdrave :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec nevadí, já taky od babičky dostala nějaké sladkosti, to k tomu prostě patří:) Prej už to nemám kam dávat tyhle zdravý pochoutky, ale mně příjde, že toho mám pořád hrozně málo :D

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuju :)