pátek 1. listopadu 2013

Trip to Prague

Hezký pátek! Mít školu jen 2 dny bych mohla mít pořád, je to celkem super :D Stíhám víc vařít, péct (cvičit teda vůbec, ale neva:D) a mimo jiné i výletovat..V úterý jsem byla ve Frýdku-Místku a ve středu v Praze! V Praze to Bylo uplně super, jeli jsme se student agency, takže cesta tam naprostý luxus a krásně utekla :) Autobus nás vysadil na Černém Mostě a my (já, brácha a jeho přítelkyně) šli do nového nákupního centra (Černý Most). První, kam jsem tam vlezla byly záchody (:D) Ale omg byly to ty nejluxusnější záchody vůbec :D Bez srandy jsem přemýšlela, že tam pobydu celý den..No to se nestalo neboť jsem uviděla Marks&Spencer ! Bylo 8:39 a všechny obchody otevírali v 9, takže jsem si hezky počkala a do M&S vrazila jako první a hned zamířila k jídlu, CELÁ JÁ. Prolezla jsem ty potraviny celé, ale nakonec si odnesla jen dvě smoothies. Dlouho jsem stála ale i nad PB a řeckými jogurty.

Moje mňami hami smoothies, jedno Berry a druhé Strawberry & vanilla dairy (to byla ve slevě za 22,-)

Pak jsme zamířili na Karlův most, odtud k Hradu a tam
si sedli do nově postaveného Starbucksu, kde byl nádherný výhled! 

Nalevo bráchovo karamelové frappuchino, uprostřed můj ChaiTea a napravo Kristýnčino mega latte :D
Chai Tea jsem měla poprvý, nechala jsem si do něj nalét i trochu sojového mléka. Musím říct, že na první cuc mi to moc nezachutnalo, ale pak trochu vychladl a strašně mi chutnal <3 objevena další láska!
              -Pak nás ještě čekala Lennonova zeď a Střelecký ostrov. Tam je to fakt úžasný! Snědla jsem si oběd, kterého mi brácha půlku snědl (dík brácha no), pak vyrazili na Václavák, kde jsem znovu strčila hlavu do M&S, h&m a C&A, ale nic jsem si nekoupila. CELÁ JÁ PODRUHÉ No a nakonec jsme se šli ještě přefotit do jedné castingové agentury a utíkali nazpět na autobus..Cesta zpátky domů byla ale příšerná. Jeli jsme 3 hodiny (!!) a já se po cestě musel ještě učit němčinu..
Celý den jsme si sedli asi jen jednou a to v tom Starbucks, ale výlet to byl fakt povedenej!

2 komentáře:

Za každý komentář moc děkuju :)