neděle 10. listopadu 2013

Autumn Food tips!

Čaute lovers! :) Další podzimní týden skoro za náma, venku je pořád víc a víc chladno a dávka čajů a horkých čokolád se za můj den zvyšuje :D  Nicméně mám pro Vás takové shrnutí týdne, nějaké zajímavosti a tipy!:)
  • Lipánek na kaši, zamilovala jsem si to!! 
Z dnešního rána omnomnomnom, ovesná s mákem, medem a skořicí, navrchu banán a LIPÁNEK! Zkuste to, je to
výborný, nechápu, proč jsem ho v dětství odmítala :D (jako ostatně všechno, co se do mě mamka pokoušela neúspěšně  nacpat)
  • Večeření v posteli
Když taťka přiveze tyhle úžasný rohlíky z pekárny, tak mám večeři jasnou! Nejlepší je jíst v postelí a koukat na oblíbený seriál!<33
  • 'Kaše' z jablkového džusu
Omlouvám se za špatné světlo (jako u většiny fotek) ráno 5:40 to není nic moc..Jinak na obrázku kaše, kterou jsem uvařila ve 100% jablkovém džusu s vodou, nastrouhala jsem do toho i jedno jablíčko a ozdobila banánem. V té sklince se ty chutě tak smíchali, že to chutnalo jako dětská přesnídávka a bylo výborný!:)
  • Sojové maso
Včerejší krabičková večeře na cesty, pozdějc jsem k tomu přikrájela i velkou mrkev a přihodila 2 knacky. Sojové maso jsem měla poprvé, trochu jsem se toho bála, ale nakonec jsem po něm sáhla s tím, že když se to nepovede vyhodím ho do koše. :D Výsledek byl ovšem moc dobrý a ani kousek do koše neletěl. S těmi lusky to bylo supr! Já je mám strašně ráda s koprem, takže ten tam nechyběl:)
  • Celozrnné těstovinky
Včerejší oběd s mamčou :) Konečně jsem rozdělala ty pasírovaná rajčata, která jsem koupila asi 3 týdny zpátky v lidlu na italském týdnu. Ty jsme zjemnili 2 lžícemi bílého jogurtu a trochu dochutili kořením. Na pánvi jsem orestovala kousky kuřecího masa a přihodila zeleninu. Byl tam tuším hrášek, červené fazole, mrkev, brokolice, paprika a co já vím co ještě :D Každopádně to bylo mňami hami!!
  • Podzimní kaše
Sušené švestky, oříšky, banán a jablíčko (to je utopené v kaši) Ráno hezky teplá kašička do bříška, na nohou teplé ponožky a v ruce horký zelený čaj. Autumn is AWESOME! 
  • Saláty 'Co dům dal'
Ty jsou bezkonkurenčně nejlepší! Naházíte tam všechno možný a skoro  vždycky to je dobrý! :D
Nechtějte po mně vědět, co všechno tam bylo, protože si to sama nepamatuju :D Ale podomácky vyrobený jogurtový dip s česnekem v paměti mám, byl totiž suprultrahustěkrutopřísně dobrej! 
  • Nově začatá závislost na Lipánku na kaších se projevuje!
Čokoládová kaše s banánem a lipánkem + Goji..Ano, myslím, že jsem našla novou lásku :D Když není doma máslíčko, tak Lipánek je jasná volba!! 
(Už jsem Vás navnadila uspořádat výpravu pro Lipánky??)
To bylo něco z jídel tohohle týdne. Někde se to možná může zdát jako menší porce, ale protože si myslím, že jabko, mrkev nebo pomeranč, co sním potom si snad dokážete představit, tak to opravdu nefotím :D

        Užijte si zbytek neděle!  -Ronnie :)

4 komentáře:

  1. Naaam, pěkně si kuchtis :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuju :) Snažím se a strašně mě to baví. V kuchyni jsem snad pořád, asi se tam přestěhuju :D

      Vymazat
  2. Mnam, ty lusky bych si hned dala, taky je mám ráda, ale s česnekem a sýrem:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuju :)