sobota 19. října 2013

Rychlý post

SOBOTA!..konečně
Jsem sakra ráda, že je sobota, protože upřímně..nestíhám!! Za celý týden jsem si stihla zacvičit jen 2x. Z toho jednou trénink a podruhý nějakých pouhých 20 minut. Navíc, jak jsem se dozvěděla, tak je posvícení a babička už má v troubě kachnu se zelím a k tomu houskový knedlík, takže dneska bude malinko YOLO day :D Jinak včera jsem byla na veletrhu škol a ještě mě to akorát víc utvrdilo v tom, že si střední školu snad ani nedokážu vybrat. No, čas ještě mám.. Tenhle týden jsem taky trochu prolezla supermarkety a zdravé výživy a našla snad 100 věcí, které bych potřebovala (chtěla :D). 100 věcí jsem si sice nekoupila, ale udělala malý nákup (opravdu jen malinký) 


Sojové mléko z Tesca zlevněné za 20kč!! Hned jsem po něm sáhla.
 Čočka a polenta ze zdravé výživy, oboje kolem 40,-

Skvělé PB! Z Tesca asi za 60kč. 91% arašídů i s velkými kousky. 
Neodolala jsem a dneska ráno už bylo násilně otevřeno a společně s banánem se do bříška svezli na tmavém toastu!

 Rýžový papír-zdravá výživa (zkoušela jsem rolky s tofu podle Cassey a zas tak moc mě neoslovily, ale jako rychlý oběd je to dobrý nápad) Kuskusová směs z Billy od maminky, Tofu- dělala jsem si z něj krém do školy a jen jsem si mlaskala! A polenta podruhé (nechtěně:D) 

-Když už jsem u té polenty, poradíte mi nějaký recept? Z polenty jsem ještě nic nezkoušela, tak ocením každý nápad!:) Zítra mám s aerobikem soutěž, tak mi držte palce:)  A poslední věc..Zřejmě si založim vlastní ask pro blog. Ten ask co máte u článků předtím je "soukromý" a některým spolužákům asi vadí, že se mě někdo zeptá na jídlo nebo na nějaký recept a anonymě mě za to kritizují..Takže v nejbližší době se na to vrhnu, abych mohla v klidu odpovídat :)
Hezkou neděli banana lovers!
PS: Jestli znáte Cassey Ho (love love love), tak se určitě podívejte na video WHAT'S IN MY FRIDGE


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuju :)